ameliespyssel

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Pyssel!

Av Amelie - 7 oktober 2013 21:24

Hej!!

Jag är med i en pysselgrupp på "fejjan" & där kommer det en massa olika pyssel!
En av dom har jag gjort idag & det blev så himlans bra .............
så det blev 5 stycken!! ;)
Rosbukett gjorda av lönnblad :)

En fick svärmor nu ikväll & imorn kommer det till jobbet oxå! ?

Det blev 3 vändor för att samla på mig blad, jag hittade även nypon & äpplen!



KRAM <3

#höst #lönnblad #rosbukett #nypon #pyssel

 
 
Isabel

Isabel

12 oktober 2013 03:53

hallå. fin blogg:) besök gärna min:):)

http://befickeelp.bloggplatsen.se

Amelie

12 oktober 2013 23:32

Tack, va glad jag blir!
Ha en fortsatt trevlig helg & jag ska titta in på din blogg oxå =)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie - 20 juli 2015 09:46

Go'morron!! Ja, undra vart sommaren & solen har tagit vägen, kliver in på min 3:e vecka nu med semester! Har haft det väldigt skönt hittills i allafall å längtar nu till fredag när jag & Rasmus åker ner till Skåne =) Hade lite "jobbig dag" igår s...

Av Amelie - 5 juli 2015 19:06


Hej!! Ja, tänk nu är det sommar & jag har äntligen semester! Tiden går så fort nu för tiden så man knappt hänger med ibland ....... Men lite pyssel blev det idag iallafall =) Mitt gamla älghorn fick ändra färg så det passar bättre mitt vardags...

Av Amelie - 21 juni 2015 21:50

Hejsan! Nu var det länge sedan jag lade ut något här men det har hänt mycket i mitt liv som har vänt upp & ner på min tillvaro! Men nu känns det som att jag är på gång igen & så är det ju snart semester ;) Har sett på Youtube att de gör vaser a...

Av Amelie - 9 oktober 2014 22:28


Go'kväll!! Idag slutade jag tidigt & har sedan haft en "baravaradag" ........... fixat småsaker, varit på Erikshjälpen & tagit ett 2-timmarsbad =) Sedan efter ha laddat batterierna med bra musik så kom jag igång med lite pyssel!! Det blev ängl...

Av Amelie - 28 september 2014 20:05

Hejsan!! Nu var det länge sedan jag skrev här & lade ut mina pysselsaker. Men jag blev lite sugen idag att dela med mig av mitt höstfix ute på altanen, det blev ett tema med "kafferep"!! Blev sååååå nöjd med min lönnlöv- & syrenblads tårta, ...

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards