ameliespyssel

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Amelie - 20 juli 2015 09:46

Go'morron!!
Ja, undra vart sommaren & solen har tagit vägen, kliver in på min 3:e vecka nu med semester! Har haft det väldigt skönt hittills i allafall å längtar nu till fredag när jag & Rasmus åker ner till Skåne =)

Hade lite "jobbig dag" igår så jag var tvungen att hitta på något ....... å då äntligen började jag med min sänggavel!
Vet inte hur länge jag har tänkt göra en men nu är den färdig ;)
Jag älskar väderbitna gamla bräder så det fick bli en med sånna.
Så ut på gården & börja skruva & spika ......... blev nog lite inspirerad av Ernst tror jag ;)




Men nu vet jag inte om jag ska måla brädorna så de blir ljus, ljus vita så träet syns eller om jag ska bara låta dom vara. Kanske bättre att jag målar om väggen istället, vi får se ;)

I torsdags så var jag & Linda på Loppis i Viksjö & då äntligen hittade jag "min" skänk ....... ska använda den som tv-bänk.
Men "gubben" i affären sa att den var jättetung så vi tjejer kunde inte bära den själva & det var så jobbigt för han bla, bla, bla ....... men den gick inte in i bilen heller!
Så Karsten var så snäll & skjutsade mig dagen efter & hämtade den åt mig =)
Ååå, det blev sååå bra!!!!




Så nu har jag lite att fixa till så det inte ser ut som ett kaos längre.
Kan lätt se ut så när jag har börjat att dona för då måste jag ändra på nästan allt ;)

KRAM <3

Tidigare månad - Senare månad

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards