ameliespyssel

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Amelie - 1 december 2012 23:44

Hejsan!!
Idag har jag tagit min oskuld .......... jag har varit en marknads-knalle för första gången!!
Jag bad gudarna igår när det blåste så mycket att det skulle bli bra väder som idag ...... hmm, nog för att jag har velat det skulle snöa men det VART kaos.
Jag ska inte gnälla för jag blir lycklig som ett barn när det snöar, MEN allt behövde inte komma just nu (ca 50-60cm) eftersom det blev svårt att komma till marknaden!
Jag har haft en väldigt trevlig dag med Linda som delade denna dag med mig, TACK kära du <3 !!!!
Kanske det blir en marknad till & kanske det blir bättre väder då =)

Efteråt blev det middag (Tacos) hemma hos oss med Linda & hennes tjejer, mera surr & första delen på julkalendern ......... ett trevligt avslut!

Nu har jag tittat på TV:n, tagit flera glas vin & myser rejällt =)

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards