ameliespyssel

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Amelie - 6 februari 2013 20:43

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan man var här, men ibland måste man bara sortera allt man ska & vill göra.

Mitt bättre liv går väl hyfsat, har väl inte varit så effektiv som jag borde ha varit men har hållit vikten iallafall.
Sedan har jag börjat promenera igen, det är väldigt svårt att komma ut & gå. Det är som om jag har lim överallt som fastnar i allt som är nära & som sitter som berg sedan ;)
Så ska vi inte prata om min kondition för den finns inte huvud taget alls, den är alldeles borta!! ;) Om någon hittar den så kan ni säga till ........

MEN det kan bara bli bättre nu eller hur =) Pepp, pepp, pepp.........

Sedan måste jag berätta att Fasters Underbara har börjat på förskolan i måndags & det går så himlans bra så Faster blir jättestolt! <3

Nä, nu ska jag kliva opp ur badet & äta lite glass med varma bär ( jag har 8 points kvar) & hoppas att läxor är gjorda för lilleman ;)

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards