ameliespyssel

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Amelie - 25 juli 2013 14:21

Hejsan!!

Nu har vi varit här i Skåne i 5 dagar & vi har det jättebra!

Vi började med släktmiddag när vi kom fram på lördagen, även min morbror & moster kom ......... trevligt!

På söndagen for vi till
Tosselilla sommarland & badade, åkte karusell i det jättevarma vädret.
For vidare till Smygehuk, så nu har jag varit så långt ner i Sverige man kan komma ........ riktigt coolt!
Avslutade med middag i Trelleborg .





På måndag så for vi & badade i havet, så himla varmt i vattnet.
Vilken härlig värme vi har haft, runt 30 grader varje dag .......
På kvällen for vi in till Helsingborg & gick vid Kajpromenaden, vi åt glass & Daniel & Rasse badade i solnedgången.




Tisdagen for vi & shoppade lite på Väla!
Ock det är lika trevligt varje gång att träffa Skönsbergbor där (Marlene & Mattias) ...... världen är bra liten!
På kvällen for vi till "Kul i juli" & hade picknick & lyssnade på sång & musik.



Igår blev det en tripp till Malmö!
Jag fick äntligen se Turning Torso, vilket hus & va högt, man blev ju alldeles yr när man tittade uppåt!

Sedan blev det mys i trädgården med hemmagjorda, grillade hamburgare...... Mums!



Idag har det regnat hela tiden, ganska skönt med lite pyssel inomhus.
Men jag hoppas att det slutar snart för vi vill ju på Helsingborgsfestivalen som börjar idag .......

Ha det så bra!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards