ameliespyssel

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Amelie - 18 september 2013 09:41

God Onsdag!!


Det händer i Korsta!!


Igår kväll så var det ungdomar som skulle smyga förbi med bilen vid våran grind på gården men missbedömde

att en sten stod i vägen & en massa buskar .............

de slängde ut bilbatteriet på gräsmattan & packade väskor fulla med grejor & gick iväg!

JAG som är så nyfiken gick ut på altanen för att titta lite men insåg att de kom tillbaka, hade nog

ångrat sig angående bilen ......... så in med bilbatteriet tillbaka & TOK-gasa .......... han kom lös & sedan var de borta!!

(Då hade jag gått in igen)   ;)


Så nu i morse när jag skjutsade Rasmus till skolan så står det 2 bilar som krockat rejält här i korsningen

& misstänkt rattfylla .......... USCH!!!!


Så passa er för Korsta idag!!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards