ameliespyssel

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Amelie - 15 februari 2014 23:09

Go'kväll!!

Vilken aktiv dag det har varit idag!
Vaknade rätt så tidigt, fixade intag av frukost, läst ut en bok & for sedan till BC för att köpa lite födelsedagspresenter.
Sedan vidare för att inhandla ingredienser till bakning ........... jaa, ni hörde rätt ;)
Hem & började att städa för imorgon ska vi ha kalas, eller säger man kalas till en tonåring som fyller år?!

Tillbaka till min bakning .........
Jag har bakat cocostoppar som blev cocosplättar, mina favoritchokladmuffins som blev lyckade precis som mina R:maränger!
Kanske att jag kan baka en gång till i år ;)

Mats stod för middagen med hans goda gryta, så jäkla gott & gjord i "moffas" järngryta som är mycket äldre än vad jag är!
MUMS!!
Alltså vi har farit omkring som tokar här med bunkar, städtrasor, grytor & muffinsformar ........

Avslutade denna lördag med rödvin, ostkrokshjärtan, mello & nu en film ........
Godnatt på er!



KRAM <3


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards