ameliespyssel

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Amelie - 11 december 2011 19:02

Idag bakade Rasmus & jag pepparkakor & det gick åt 3 degar (köpta såklart)!!!!!


   


Jag gjorde 4 ljuslyktor som ska stå på julbordet hade jag tänkt......

men de blev sådär men ändå lite söta. Kanske skulle jag ha haft socker att limma ihop sidorn

istället för limpistolen igen ...... men, men nu är det försent.

Ska nog lägga på lite glasyr innan användning, så då blir det nog bättre!!


     


Annars har det varit en lugn dag!

Ska nu ladda in för nästa vecka som kommer att ha en hel del att erbjuda,

ett luciatåg, 3 utvecklingssamtal, ett julbord, kvällsmöte & en planeringsdag ..... de ni!!

Så nu ska jag mumsa äppelpaj  

Ha det så bra!!


KRAM   




Av Amelie - 11 december 2011 09:32

Jag sitter i köket & alla andra sover fortfarande .......

Det är rätt så skönt att få vara själv en stund,

läsa i tidningen & titta ut på alla småfåglar som ivrigt äter sin frukost

 Lugnt & tyst & skönt  


GODMORGON     


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards