ameliespyssel

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Amelie - 27 december 2011 20:44

Ja, nu var det dax att jobba igen några dagar!

Dom här dagarna har bara flugit iväg men vi har haft det mysigt värre  


Juldagen var det bara slapp som gällde, middag framför TV:n med filmen "Jägarna 2"

som vi tyckte var jättebra ...... så den rekommenderar jag att se, riktigt spännande!!


På Annandagen var vi på prins Milians dop!

Vi blev bjuden på god mat & fika & fick träffa en hel hög med härliga människor,

även lite bus & mys med min Guddotter Molly. TREVLIGT!!


På kvällen skjutsade Mats hem min pappa & Dino tillbaka till Ljungaverk

& själv var jag kvar hemma & dammsög bort resterna av dom   


Ikväll hade vi främmande av Annette, Tomas & Jocke,  det blev mat & massa surr!!


 Nu har jag tagit ett bad med tända ljus & med ljudbok i öronen,

så nu är det soffmys med kriminalare på TV:n som gäller!!


KRAM   


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards