ameliespyssel

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Amelie - 2 september 2012 19:45

Hej igen!!


Nu i september så händer det två  stora  saker som jag längtar till!!


Den första är att "FASTERS UNDERBARA" kommer om bara  6 dagar!!


Den andra är att jag ska till Stockholm med två vänner om  19 dagar


för att se musikalen  "DIRTY DANCING" !!

 

 

ROLIGT!!

 

   

 

 

 

 

KRAM    

Av Amelie - 2 september 2012 18:30

Tjingeling!!


Vi for en sväng till stugan idag & kollade in läget,

& det såg så höstigt ut!


Svärisarna har varit där i helgen & rensat bort en hel del blommor som har gjort sitt så

det är nog höst ......... fast jag inte vill det riktigt än.

Men jag tycker om hösten, tycker den är väldans vacker med alla sina fina färger

& det börjar bli mörkare ute så man kan tända massvis med ljus igen!


         


Satt & läste lite i växthuset medans Mats målade det sista på fönster & dörr till bastun

& tittade på löven dalade ner till marken!!


 


Det hade kommit in en fjäril i växthuset som inte hittade ut,

tyckte synd om den!


 


Den här fjärilen hittade jag död i somras, riktigt fina djur.


 


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards