ameliespyssel

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Amelie - 30 september 2012 21:03

Hej igen!
Här kommer en bild på mitt köksbordspyssel =)

KRAM <3

Av Amelie - 30 september 2012 18:43

Hejsan Svejsan!!
Denna helg har jag städat, städat & städat! Jag har gjort sådana saker som man gruvar sig för ............ ex: gjort ren prismor i alla sådana lampor, fixat i min pysselbokhylla, fixat sådana ställen som inte syns att man har städat, möblerat om i köket (fast det gruvade jag mig inte för) mm. Så det har tagit mig hela helgen att fixa till det ........ & det värsta är att nu är det bara att börja om igen, JAG HATAR DAMM!!!
Men jag har haft en skön & mysig helg ändå för jag har inte stressat någonting alls utan tagit det lugnt. Känner oxå att jag har kommit ikapp på min MÅSTE-lista & det är nu skönast av allt!!
Så nu ligger jag i badet med ett glas Frangelico som jag smuttar på & ska ta & läsa lite tänkte jag (om jag inte somnar ;) )
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards