ameliespyssel

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

En hel del!!

Av Amelie - 24 februari 2013 21:15

Hej svejs!


Nu var det ett tag sedan igen men har inte orkat att skriva.

Jag har inte mått så bra i själen, min energi har helt enkelt tagit slut!

Så jag sjukskrev mig en vecka för att göra ingenting & roliga saker

som får mig att må bra, så nu känns det lite bättre.

Det är precis så att jag känner mig flytande nu iallafall!


     


Nu till allt roliga jag har gjort!


Fick fina blommor på Allahjärtansdag ..........


   

........ & vi åt middag på IKEA, riktigt romantiskt!


     


Vi har firat våran älskade son som har fyllt 12 år,

herregud vad tiden rinner iväg & jag bara blir yngre & yngre ........


 

Så idag fick jag skjutsa han till Birsta för att köpa sin födelsedagspresent

som han har fått & sparat pengar till ........

en bärbar dator!


        


Har varit ut på krogen 2 helger i rad & lika många gånger blev jag bakis!

Men inte så illa som jag brukar, så det var ju skönt.




Jag, Mats & Erika har varit & kollat på

STIFTELSEN!!

Vilken grej!

Är så super STOLT att vara en Ljungabo!


    


 

Hoppas ni får känslan att det var mycket folk av denna bild.


       


Sedan har vi avverkat magsjuka igen, den här gången var det Rasmus!

Men det verkar vara en hel del i klassen som fick det samma dag.

Så nu hoppas vi att det stannar & ingen annan av oss får det (jag har ju alldeles nyss haft det)!!


  


Varit en sväng till stugan oxå för titta lite hur det ser ut &

det var en hel del snö kan man säga.

Det blev lite grillad korv innan vi for hem igen.


 


Nä, nu ska jag gå & hämta lite glass till & titta på Spårlöst.


Ha en fortsatt skön söndagskväll!


KRAM    




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie - 20 juli 2015 09:46

Go'morron!! Ja, undra vart sommaren & solen har tagit vägen, kliver in på min 3:e vecka nu med semester! Har haft det väldigt skönt hittills i allafall å längtar nu till fredag när jag & Rasmus åker ner till Skåne =) Hade lite "jobbig dag" igår s...

Av Amelie - 5 juli 2015 19:06


Hej!! Ja, tänk nu är det sommar & jag har äntligen semester! Tiden går så fort nu för tiden så man knappt hänger med ibland ....... Men lite pyssel blev det idag iallafall =) Mitt gamla älghorn fick ändra färg så det passar bättre mitt vardags...

Av Amelie - 21 juni 2015 21:50

Hejsan! Nu var det länge sedan jag lade ut något här men det har hänt mycket i mitt liv som har vänt upp & ner på min tillvaro! Men nu känns det som att jag är på gång igen & så är det ju snart semester ;) Har sett på Youtube att de gör vaser a...

Av Amelie - 9 oktober 2014 22:28


Go'kväll!! Idag slutade jag tidigt & har sedan haft en "baravaradag" ........... fixat småsaker, varit på Erikshjälpen & tagit ett 2-timmarsbad =) Sedan efter ha laddat batterierna med bra musik så kom jag igång med lite pyssel!! Det blev ängl...

Av Amelie - 28 september 2014 20:05

Hejsan!! Nu var det länge sedan jag skrev här & lade ut mina pysselsaker. Men jag blev lite sugen idag att dela med mig av mitt höstfix ute på altanen, det blev ett tema med "kafferep"!! Blev sååååå nöjd med min lönnlöv- & syrenblads tårta, ...

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards