ameliespyssel

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Amelie - 12 augusti 2013 21:25

Hejsan!

Ja, då har jag jobbat några timmar!
Det kände väldigt skönt att komma tillbaka & få träffa alla barn & vuxna!

Fick kramar av barnen & en förälder
tyckte att det var skönt att jag var tillbaka ....... bättre mottagande kan man ju inte få =)

Är fortfarande sjukskriven så jag jobbar bara några timmar om dagen, men tanken är ju att gå upp i tid allt eftersom ........... spännande!!

-------------------------------------------------------------

Idag var jag & köpte mig ett skåp
på Fyndlagret som ska bli mitt pysselskåp. Min lilla bokhylla börjar att svämma över med alla grejor ;)
Vi ska hämta det i morgon.
Lite målning & fix & trix så blir det nog jättefint tillslut!

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

KRAM <3

#jobba #sjukskriven #pyssel

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards