ameliespyssel

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Amelie - 23 augusti 2013 09:35

Godmorgon!

Ja, då har man jobbat i 2 veckor!
Det går väldans bra,
fast yr är jag fortfarande ;)

Annars målar & målar & målar jag med mitt pysselskåp.
Igår blev det tapetsering!
Först var jag grinfärdig för jag fick inte till det & sedan grinfärdig för det blev så JÄVLA bra!!
Blev sååååå nöjd!
Är så roligt att min idé & bild i huvudet blir lika i bra i verkligheten.


Annars myser jag med
FastersUnderbaror!
Jag har dom här i Norrland i
flera veckor, så härligt!
Just nu bor de i stugan men nästa vecka ska vi bo vägg i vägg.


Förra helgen var jag på Ljungarocken!
Herregud vad roligt att få träffa alla igen, vissa hade jag inte träffat sedan jag flyttade (typ 16-17år sedan)!
Det blev glass på SötaSynden & en helikoptertur över byn (fick äntligen med Rasse efter flera års tjat)
Vi var där på dagen & satt utanför på kvällen så vi var inte inlösta,
men hade väldigt roligt ändå!

Ikväll packar vi oxå oss ut till stugan för lite bastu & middag med svärföräldrarna & mys med FastersUnderbaror!

Trevlig helg!

KRAM <3

#gottochblandat #sjukskriven #pyssel #skåp #fastersunderbara #ljungarocken #sötasynden #helikopter

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards