ameliespyssel

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Amelie - 2 mars 2014 21:17

Hej!!

Herregud, vad vi har varit duktiga idag!

Våran klädkammare/förråd har fått en rensning som heter duga ........... fast vi är inte klara än.
Massa kläder som jag inte fattar varför man har sparat, fast det blev ju en tripp bakåt i tiden.
Mina älsklingsjeans som nästan inte höll ihop från tidigt 90-tal, mina kläder som jag tävlade i som ÅretsViktväktare år 2000 ( hade storlek 38 då), massa mammakläder & en hel del andra plagg som jag "trorattjagskakommaisnart" ............ allt är nu borta!! HÄRLIGT!!!
Nu börjar vi om från början så kanske jag slänger allt som har blivit för stort nästa gång ........ förhoppningsvis.
Mats började med sina på förmiddagen & jag tog eftermiddagspasset ;) Så nu är det riktigt roligt att gå in där .......... har varit in flera gånger nu ;)

Nu hoppas jag att den här känslan håller i sig så att vi kommer att fortsätta med alla kartonger som ingen vet/kommer ihåg vad det är i oxå!




Visst är golvet fint ;)
Imorgon blir det en tripp till en återvinningsaffär!!

KRAM <3

Ovido - Quiz & Flashcards