ameliespyssel

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Amelie - 8 mars 2014 20:13

Hejsan!!

Idag har jag ÄNTLIGEN fått känna solen i ansiktet på riktigt, satt på trappen till bastun & bara matade in alla solstrålar i mitt skin ......... så HÄRLIGT!!!!



Det var mer snö än vad jag trodde att det skulle vara men ändå inte lika mycket som det brukar vara.
Men vi har skottat av altanen så gått vi kunde eftersom de bästa spadarna var ju inlåsta i boden & nycklarna i svärfars bil (som var hemma) ;)
Eldade både i öppnaspisen & vedspisen så det vart riktigt varmt & skönt, sedan kaffe & svärmors bullar på det så blev det perfekt!!

Grabbarna dom tog sig en bastu med dopp i snön men som jag gärna stod över ........ burr!! =)

Vi fick även påhälsning av "Skogens konung" eller rättare sagt av "drottningen" med sin kalv ........ herregud vad STORA älgar är!
De var runt & åt lite på träd & buskar men fick lite bråttom när de såg oss ;)




Det blir nog en tripp till stugan i morn oxå för att mysa i solen & då blir det nog med en bok oxå!

Nu blir det Melodifestivalfinal & några glas vin ...... trevlig lördagskväll på er!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards