ameliespyssel

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Amelie - 6 november 2011 19:30

Japp då var det söndag & jobb imorn ....... det är 9 dagar

sedan jag var på jobbet, HERREGUD   

MEN nu kommer jag tillbaka med ny energi så nu blir det inte lugnt på Svalan  

för jag tänker INTE vara sjuk mera!! 


Denna helg har gått lika fort som de andra helgerna.

Vi har köpt en ny dammsugare som är jättehärlig att dammsuga med........

vi nästan bråkar om vem som ska använda den.......MEN det är väl bara de

första dagarna kan jag tänka mej...... sen är det väl jag igen i vanlig ordning  

(hoppas att inte Mats läser detta)   

Hade middag för mina svärföräldrar på kvällen med en 3-rätters meny,

som blev väldigt god om jag får säga det själv....... & vi hade det väldigt trevligt!!

Imorse fick jag frukost på säng av min kärlek ...... mysigt  ,

sedan opp & klippte både han & svärfar lite snabbt så jag kunde åka till

mitt kära Birsta City med Stumpen (Erika)!! Hon hade hunnit handla en hel del

innan jag kom!!  Men det blev en tröja till mej, namnsdagspresent, go`macka & massa surr

så det blev en lyckad dag!!

Nä, nu ska jag ta mej ett glas vitt (SomeZin....väldigt smakfullt vitt vin som jag rekommenderar)

& krypa ner i sängen å titta på ett gammalt Morden i Midsomer!!!


KRAM   

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards