ameliespyssel

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Amelie - 27 november 2011 21:12

Å va det har snöat idag ....... jättehärligt!!!!

Idag blev det inte som jag hade tänkt mig men det blev en bra dag ändå  

Har läst mycket idag eftersom jag blev alldeles själv.... Rassel gick till sin farmor & farfar

& Mats for till skolan för att fixa till hans fönster på vaktmästeriet

(där har han massvis med olika ljusstakar som han har gjort själv,

började för flera år sedan, kan visa någon gång).


Nähä, tänkte jag & tog en promenad .......

tyckte att det var så HÄRLIGT när snön bara vräkte ner runt omkring mig

& det slutade med att jag hamnade hos min arbetskollega Carina som vinkade in mig på glögg & pepparkakor

 Det var riktigt mysigt att få en liten prat stund & lite första adventsmys!   


     


Undra hur länge den här snön får ligga kvar!!??


Nä, nu ska jag gå & sova  

Ha det så bra!!


KRAM  


Av Amelie - 27 november 2011 10:40

Glad första advent på er alla!!


Är så glad att det snöar  


   


KRAM   

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards