ameliespyssel

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Amelie - 9 november 2011 14:05

Japp då var det redan onsdag & denna vecka verkar gå lika

snabbt som de övriga veckorna!

Bara idag har jag hunnit att öppna på förskolan, sedan på e-handelkurs 

& ikväll har vi APT. Imorgon stänger jag & ska sedan vidare till Föken Fräken på

pysselkväll ...... det ska bli roligt!! På fredag ska jag nog hämta hit min lilla pappa

så han ska få lite Gustafsson/Olsson mys i helgen ....... som sagt veckan kommer att gå fort!!


Igår var jag iallafall & köpte mej 2 par vinterskor ett par ska jag ha kvar på förskolan!

Det är konstigt hur man är, jag har sett massvis med höga

stövlar med fluff (päls) som jag vill ha, har provat massvis med olika men har inte kunnat valt

...... men va blev det då??!!

Jo ett par utan fluff såklart & jag är jätte nöjd  


   


Ha det såbra!!

KRAM   

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards