ameliespyssel

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Amelie - 2 november 2012 17:20

Hallå från badkaret!
Ligger nu & vilar lite i badet för att snart göra mig klar inför en middags träff på Saffran. Vi tjejer från jobbet ska gå ut & äta lite gott & surra lite (får se om alla håller sig vakna, sist var det en som somnade)!

Nu har jag jobbat i 2 dagar & det har gått väldigt bra men samtidigt så har det varit väldigt lite barn (magsjuka & lediga) men då har vi hunnit göra saker som inte man hinner annars. Idag hade vi tänkt att ha en utesångsamling med en tänd eld men vädret var inte så trevligt så vi tog in den istället ........... det blev jättemysigt!

Efter jobbet tog jag & Rassel en liten tur till BC för att fika & bara ha det mysigt ......... diskuterade små julklappstips & så! Han har ju haft lov & vi har inte kunnat gjort så mycket eftersom vi har jobbat & varit sjuk ....... lite mamma & son tid blev det iallafall!

Nä, nu är det väl dax att kliva opp ur badet & göra sig klar.
Ha det så trevligt ikväll ni alla för det ska jag ha!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards