ameliespyssel

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Amelie - 20 november 2012 21:30

God Jul & God fortsättning på er alla!!


Japp, då har jag firat den första julaftonen för i år & den innehöll

mycket god julmat,julklappar & massa mys!

 

Förra tisdagen kom äntligen Fasters Underbara (& mamma) med flyget .........

när hon kom nerför trappan så kom hon springande emot mig med armarna uppsträckta

& jag fick en härlig kram (vilken underbar känsla)!!


På torsdagen kom resten av familjen (hundar & lillebror), så då var vi en STOR familj igen ......

(de tre + hundar & pappa + hund & vi tre).

 

       

 

Det har varit massa bus med kusinen & Fredde, mys med "Datte" (Faster) & "Mata" (Mats)

& hon har även sovit inne hos oss (det var ju oxå ett äventyr).

 

 

 

Men den stora grejen var ju våran JULAFTON!!

 

   

 

       

 

   

 

Mycket gott var det men det är väl alltid det första julbordet

& tack vare alla duktiga kockar!!

 

Sedan blev det paketöppning!

 

       

 

Även jag fick paket .......

 

   

......tofflor/strumpor med HelloKitty & en "HOT" chokladkalender.

Inte dumt va!!

 

Det är inte konstigt att tårarna rinner när det är dax för Underbara att åka hem,

det är så sjukt jobbigt!!

Man vet ju inte när man får träffas nästa gång ..........

 

Men som ni ser så har jag haft det helt underbart & härligt!!

 

KRAM    

 

 

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards