ameliespyssel

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Amelie - 10 november 2012 20:55

Tjenis på er alla!
Idag var det lördag igen & pyssel fulla köksbordet!
Idag är det ljuskoppar som gäller .......
Men vi har även varit på 10-års kalas hos Marcus, herregud vad tiden går fort! Killen verkade bli väldans nöjd med sina presenter .......... allt från presentkort till handskar! Trevligt, trevligt!!!!
Skyndade oss hem för Mats med kusin + sambo kom på att de skulle ut ......... själv stannar jag hemma & myser med Rassel & vet att jag mår bra imorn ;)
Men Mats hann göra min favvomat först, grillad biff (medium stekt) med strips & massa såser ........... så jävla gott (ursäkta språket)!!!
Så nu blev det ett glas rött & "Så mycket bättre" & massvis med mys!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards