ameliespyssel

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Amelie - 4 augusti 2012 12:03

Tjingeling!!
Hahahaha, kom just på vad jag drömde i natt!!!!
Vi har varit hos Torsten Flinck inatt, han bodde i en lägenhet bredvid en krog, vägg i vägg. Han hade en glassbar i köket med många olika smaker, jag tog en glass med mycket nötter i ;)
Sedan satt vi i sängen allihopa & pratade tills Torsten viftade med cigaretten så glöden spratt runt (han var väldans full) & vi var tvungen att ta bort alla sängkläder. Jag tog lakanet till balkongen för att damma av den & då blev jag vittne till 3 gubbar som hade klätt ut sig till tomtar. De höll på att bränna ner alla juldekorationer i stan, de var helt galna!!
Sen vaknade jag!
Hahahahaha, helt galet va!!! Så här blir det när jag har ätit migränmedicinen, blir helt tokiga drömmar.
Men,men, Torsten var trevlig iallafall ;)
KRAM <3

Av Amelie - 4 augusti 2012 10:23

Tjingeling!
Sitter med en kaffekopp & en ny bok med regnet som faller sakta ute. Tv:n är på med OS i bakgrunden & alla andra sover. Får passa på att njuta de sista dagarna nu innan jobbet börjar igen!
Vi for till stugan igår, kom hit lite sent för jag hade skjutsat ner Erika, Gunilla, Malin & Annelie till "Konsertfesten" först & sedan in till min kära bokgranne för lite mera böcker & hämtade Jocke som skulle följa med att sova i stugan.
Men sedan blev det ett parti med "Fia med knuff" som höll på i ca 2 timmar eftersom alla skulle knuffa ut mig hela tiden ;) Tur att jag inte är en dålig förlorare!
Nu har iallafall Mats kommit opp till mig så lite frukost kanske ..........
Det verkar bli en läsardag idag pga vädret, grått med regn & 18* varmt .......... växthuset kanske ;)
KRAM <3

Av Amelie - 4 augusti 2012 10:16

Tjingeling!
Sitter med en kaffekopp & en ny bok med regnet som faller sakta ute. Tv:n är på med OS i bakgrunden & alla andra sover. Får passa på att njuta de sista dagarna nu innan jobbet börjar igen!
Vi for till stugan igår, kom hit lite sent för jag hade skjutsat ner Erika, Gunilla, Malin & Annelie till "Konsertfesten" först & sedan in till min kära bokgranne för lite mera böcker & hämtade Jocke som skulle följa med att sova i stugan.
Men sedan blev det ett parti med "Fia med knuff" som höll på i ca 2 timmar eftersom alla skulle knuffa ut mig hela tiden ;) Tur att jag inte är en dålig förlorare!
Nu har iallafall Mats kommit opp till mig så lite frukost kanske ..........
Det verkar bli en läsardag idag pga vädret, grått med regn & 18* varmt .......... växthuset kanske ;)
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards