ameliespyssel

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Amelie - 27 augusti 2012 20:30

Tjolahopp!!


Ja, då har det vart det måndag igen & nu ska jag försöka att hålla mig frisk så jag kommer in i arbetet

på den nya avdelningen (fast ny & ny är den ju inte men ni fattar)!!

Man ska ju hålla reda på så mycket & så är det nya barn för mig .........

det är allergier, rätt mat till rätt barn, vilka ska sova & hur länge, det är frustrerande

att hela tiden måste fråga de andra  &  att jag har dåligt minne på det!!

Hahahahaha, det härliga med det är att jag får ju ihop allt tillslut   

Inte konstigt att man är trött när man kommer hem!


Efter jobbet idag var vi & tittade på ett hus som har legat ute länge

& har varit så dyrt men nu blivit lite "billigare!!

Det var trägolv överallt med knirr & knarr & så var det lite skevt som

det ska va i gamla hus. Sedan var de alla "stora" jobb som tak,

dränering redan gjorda & jag kan tänka mig att bo där!!

( Mats, det säger jag inte alls om alla hus vi har varit & titta på!!!!)

  


Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute!!


KRAM   


PS! Nu är det bara 12 dagar kvar tills Melissa kommer till Faster DS!

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards