ameliespyssel

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Amelie - 26 augusti 2012 16:24

Tjingeling!!

Denna helg har varit lugn & skön för vi alla 3 är slitna av denna förkylning! Men lite har det ju blivit av ändå ......... mina nya gardiner har kommit opp efter lite putsning av fönster, små plockat i stugan medans Mats har målat fönster & dörr till bastun, Rassel har rensat hängrännorna & städar sitt rum just nu (jag vet inte vad som har hänt) & jag tror att jag ska damma lite jag oxå medans Mats håller på med middagen ......... mmm, ja så blir det!!

Här kommer det lite bilder!

Av Amelie - 26 augusti 2012 12:25

Hejsan!!

Sitter i växthuset & det smattrar på taket av regnet & jag bara njuter! Jag som skulle göra så mycket. Skulle gräva ur all jord & riva ut alla växter som i år inte har växt någonting, jag tror att det är alla myrors fel som har gång på gång kommit hit in & lagt miljontals ägg bland rötterna på mina tomatplantor & gurkor. Det blev 3 små tomater bara & endast pappas tagetes som har vuxit här inne, men man får vara glad över det lilla!

Nä, jag tror jag läser lite till för regnet smattrar fortfarande.
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards