ameliespyssel

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Amelie - 5 april 2013 12:35

Hejs svejs!!


Japp, då har jag varit & tränat!

Skönt & roligt var det eftersom Carina kunde följa med så det kändes

precis som vanligt  =)

Kommer nog att få träningsvärk nu eftersom det var lääääääääänge sedan

som jag var i gymmet med alla maskiner.

HO HO, dax att vakna mina muskler  ;)


Som ni kanske har märkt så är min iPhone på lagning 

& det skulle ta en månad ungefär...................

HERREGUD vad jag saknar den redan!!!


Hur klarade man sig förut utan en sådan manick, 

nog för att jag är uppvuxen med väggfasta telefoner som man hade

jättelång lursladd till som man snurra in sig i så när man var klar såg man ut som en kassler ;)

Snacka om vad man vänjer sig fort ........... jag kanske får tillbaka mitt liv nu eller inte,

går runt med datorn istället ......... lite tyngre & jobbigare att stoppa den i fickan ;)


Idag skiner solen igen & jag tror att lunchen intas på altanen,

ska bara duscha först!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards