ameliespyssel

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Amelie - 21 april 2013 21:00

God kväller!!


Har varit till stugan idag!


Där är det fortfarande massvis med snö kvar,

vid den här tiden brukar vi kratta & till sista april brukar vi elda.

Hmm, inte i år!!


Så först blev det en promenad från Bergeforsbron till stugan ca: 3,2km,

men det vet ni ju hur det slutade.


Sedan blev det skottning av altanen så nästa gång kan man nog sätta fram

trädgårdsmöbeln OM nu solen vill lysa några dagar till.


 


       


   


Har nu avslutat denna dag med ett glas rött

&  "Varma bananer & glass" ................MUMS!!


KRAM    

Av Amelie - 21 april 2013 17:24

Hejsan!

Måste få gnälla över min fot igen!
Tog en promenad för att känna hur det känns .......... å känns gör det =(
Har ju hälinläggen men så börjar det att skava på den friska foten så tillslut tar jag bort den men då blir jag ju låghalt å får ont i knät .......... så det slutar med att jag tar bort den på den onda foten för att komma hem & så får jag ont i hälen.
J*VLA SKIT!!
Alltså kan jag inte promenera =(
USCH, blir så less!!!!!!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards