ameliespyssel

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Amelie - 10 april 2013 09:31

God morgon!!


Sitter & dricker kaffe, GOTT!!


Inatt hade jag drömmar igen, blir tokig snart. Äter ju ingen medicin heller

som jag brukar kunna reagera på.


Var på ett läger med massa barn (stora barn) där vi hade det väldigt trevligt & mysigt

& jag gick runt & städade massa damm.


Hmm, kanske det är ett tecken på att jag måste städa här hemma kanske    

Men först ska jag åka & träna med Carina så får vi se sedan om snabeldraken kommer fram.



Var i går på IKEA & små handlade lite rosa till mitt kök,

det blev en rosa kruka, rosa kuddöverdrag & rosa plastblommor.


     


Det är så vårigt med ROSA!!

 

Det blev lite smarrigt till både lunch & middag oxå!

 

   

 

För nu har jag börjat med ViktVäktarna igen & gett mig tusan på att nu får det vara nog!!!!!

 

KRAM    




Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards