ameliespyssel

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Amelie - 8 april 2012 19:11

      

OJ, vad ont i kroppen jag har idag!!

Hmm, många annorlunda kroppsövningar igår kanske ......


Jag var helt slut igår så jag sov hyfsat länge idag & det var skönt.

Blev frukost i sängen med massa mys!


Försökte att få med lite vänner till BC men ingen kunde så då blev det Rassel istället

& HAN ville  

Det blev skor till oss båda & en "Pippikofta" till mig, var ju så bra pris.

Nu kommer väl alla gå runt med sådana koftor, men det skiter jag i för dom är så fina!!

Så det så!

Rassel köpte ett nytt kinect-sportspel för sina påskäggspengar

så idag har det varit mycket rörelse oxå.

Jag har spelat rugby, baseball, golf, tennis, åkt skidor & kasta dart.

Känns i mina muskler kan jag säga,

& ROLIGT är det!


Nu väntas det en dusch för att sedan krypa opp i sängen med min onepiece

för att ta ett glas vin & titta på ett gammalt Morden i Midsomer.


Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards