ameliespyssel

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Amelie - 15 april 2012 12:30

 

Solen skiner & det är full fart i mitt vardagsrum med 5 grabbar!!


Kalaset igår gick fint fint & svärfar var väldans nöjd med allt,

& det var ju det BÄSTA!!

God mat & trevliga människor & falsk sång med olika stämmor.......

en lyckad kväll alltså  


Idag ska vi dit & äta igen för det vart det dubbla av allt kvar,

att man ska vara så rädd att det inte ska räcka.


Har rensat & lagt på mattan på min altan & solat lite ....


FÖR DET ÄR SÅ SKÖNT MED SOOOOLEN!!!!


Att man blir så glad av den .......


Just nu sitter 5 grabbar & spelar Xbox i vardagsrummet & verkar ha det väldans trevligt,

de skrattar & kommenterar varandras beslut.

     

Att det ska vara så kul att skjuta varandra det förstår inte jag ......

men men!!


Nä nu ska jag gö ett ryck igen här ute i solen,

kanske en kopp kaffe först ......

 


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards