ameliespyssel

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Amelie - 12 april 2012 20:15

 


Igår efter sjukgymnasten så hittade jag en 

LOPPIS!!


Så glad jag blev   

& de hade mååånga saker att titta på!


Det blev ett fönster!!


    

  (ni får tänka bilden stående)


Har hängt upp lite saker som jag tycker om & sen ska jag väl bara hitta den rätta platsen.


KRAM    

Av Amelie - 12 april 2012 19:30

 


Idag blev jag hemma med sprängande huvudvärk .........

migränen är tillbaka!

(jag har haft ont i huvudet hela veckan, men trodde det var vanlig)

Med tabletter som jag bara blir konstig(are) på & sängen & sömn så försvann värken.

(men jag blir alldeles mosig & seg)

Jag äter blodtrycksmedicinen "Seloken" just nu & det har funkat väldans länge .....

men, men attacken kom iallafall. Har jag tur så går det fortare över kanske?!


Igår var jag hos en sjukgymnast som verkar kunna det här om migrän & sånt, han hade flera

patienter med sammma problem & för dom har det försvunnit.

Så han masserade mina muskler runt nacke, axeln & rygg först & sedan fick jag elektrisk massage.

HÄRLIGT!!


ÖM idag kan jag säga!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards