ameliespyssel

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Amelie - 22 april 2012 21:36

  


Idag har jag suttit vid datorn HELA dagen!


Började i morse med att installera massa program, sedan började jag flera gånger

& min dator hakade opp sig ..... hmmm.

Men som tur var kom Linda en sväng & drack kaffe & surrade lite så jag fick en paus 


Tillslut fick jag byta dator & börja om från början igen, men den här gången gick det

mycket bättre ........ tills jag hade skickat iväg uppgiften till min handledare & lillebror.

Det visade sig att ljuden var borta & en del annat ..........

höll på att bryta ihop då!!! 


              


Men som tur är så har jag hjälpsamma omkring mig (sambo & lillebror)!

Ändrade & skickade in den igen,  x3 ......

SÅ NU HÅLLER JAG TUMMARNA!!


En PIM-söndag blev det!!


Sov gott alla!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards