ameliespyssel

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Amelie - 17 maj 2012 20:01

 


Idag var jag en snabbis till Birsta för att införskaffa mig en ny mobil,

för det är väl bara jag kvar som inte har en smartphone.


Så jag träffade den snälla Emil som hjälpte mig & nu ÄNTLIGEN har jag oxå en sådan telefon,


iPhone 4 s




Jag är så nöjd & har suttit & pillat hela eftermiddagen,

 har mycket att lära mig om allt, det är ju appar & grejer hit & dit!


KRAM    


Av Amelie - 17 maj 2012 19:45


    

Men när ska solen komma & lysa upp våran tillvaro,

jag börja bli ganska less på att det ska regna så fort man är ledig eller tokblåsa som det oxå har gjort!!


Så ut dansa soldansen gott folk!!

 


Men det jobbigaste av allt är att jag är så himlans trött hela tiden,

orkar ingenting & listan på allt jag ska göra blir bara längre & längre ...........

Men det har/är mycket på jobbet oxå,

 utvecklingssamtal, familjefester, planeringsdagar, PIM, föreläsning & snart är ju terminen slut.


Men jag ska inte klaga, jag älskar mitt jobb!!


Jag tror att det är blandning av allt som gör att jag är så trött,

dåligt väder & mycket att göra & mycket jag vill göra!!

Men jag vet att det är många som känner precis som jag........


Men men det som inte dödar, härdar ju!!



KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards