ameliespyssel

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Amelie - 28 maj 2012 18:25

Tjingeling!!


Jaha, då var måndagen klar,

bara resten av veckan kvar ...........


Nu längtar jag till fredag & lördag, ska på Air-Festivalen,

tanten ska ha en 2-dagars, OJ OJ OJ.

Hur ska detta sluta?!?!

Får nog ladda opp med några liter nyponsoppa.

Hihihii!!!


Denna helg som har varit fick jag äntligen sol på min kropp,

så skönt, så skönt!!

For & köpte plant (fast jag vet att det är för tidigt än) & planterat

mera i växthuset & i krukor lite här & där.

Det blir så fint & jag får energi!

Var även på Medelpads Trädgårdsmässa på söndagen, det fanns många saker det stod Amlä på ......

så det var tur att vi hade fått en ny lön.


 Här kommer det lite bilder från mitt Paradis!!


     


Äppelgurka & Chokladtomater ska jag prova, spännande!!


 


 



Även våra husdjur fick komma på sitt sommarkollo,

det var som att släppa ut korna på sommarbete!!

Hoppas de gör fler bäbisar i år.


       


Nu ska jag gå min  "måndagspromenad",

ha en bra kväll!!


KRAM    





Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards