ameliespyssel

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Amelie - 25 maj 2012 23:15


Hejsan!!


Har nu suttit i 2 dagar & skrivit kvalitetsredovisning,

& det tär på hjärnan!!

Fast det känns bra för då får vi ju reda på hur mycket vi faktiskt HAR gjort på Förskolan & då känns det bättre.


Tur att vi kunde sitta ute & äta lunch i det fina vädret & få lite sol på kroppen oxå,

behöver fortfarande ladda energi i massor.


Ikväll har jag & Rassel haft fredagsmys i mitt kära BC,

vi åt middag, införskaffade avslutningskläder, träffade en hel del folk, provade själv lite kläder

men köpte inget, strosade omkring & avslutade med en en bägare med kul-glass!


    

Denna fina Buddha blev inköpt iallafall.

Fast med Mats pengar ........ han är nämligen skyldig mig en!


I morgon bär det av till Timrå för Medelpads Trädgårdsmässa!


Sov gott alla!!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards