ameliespyssel

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Amelie - 2 mars 2013 19:27

Gokväll!!

Det blev lite pyssel med glasburkar & spetsar, sedan lyssnade jag på ljudboken en lååååååång stund.
Men eftersom snöstormen hade lagt sig & solen tittade fram så tog jag & Rasse en promenad till Willys för att handla lite godsaker tills ikväll (det blev fruktsallad & smågodis)!

Det har varit konstigt väder idag, först blåste det rejällt, sedan blev det snöstorm, efter ett tag sken solen & det blev jättefint väder & på eftermiddagen började det att småregna ............ det är kanske inte bara jag som har ångest ;)

Annars har jag pratat med en tjurig "Underbara" med massa bus på gång, gjort god middag, tagit mig ett glas rött för att nu lagt mig i sängen för att spela Candy Crush ............ som nu har TAGIT över mitt liv!!

Det blev ju en bra lördag änndå!!

KRAM <3

Av Amelie - 2 mars 2013 10:15

God lördag!!


Ute är det snöstorm & jag undrar vart våren tog vägen?

Börjar faktiskt att bli lite less på snön nu eftersom den är inte lika fluffig & vit längre,

för det vill jag att den ska vara.


I torsdags på jobbet hade vi en mysig utedag med en tänd brasa & alla barnen runt den medans vi sjöng

en hög med vårliga sånger för att välkomna den (våren alltså)!

Riktigt trevligt!!


Men som sagt, vart tog den vägen??


Undra vad man ska göra en sådan här dag som denna?

Kanske ........

  • Krypa ner långt, långt ner under täcket med en god bok.
  • Städa garderoben.
  • Kanske städa lägenheten.
  • Pyssla lite.
  • Ta en stormig promenad.
  • Eller bara ligga kvar här i soffan framför TV:n!!!!!!

 
Ja, vi får se vad som händer ...........


KRAM    












Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards