ameliespyssel

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Amelie - 11 mars 2013 13:00

God måndag på er!!


Vilken trevlig & rolig helg vi har haft!

Jag & Mats styrde ner till Storvreta för att fira Anette som har fyllt 40 år!


Vi kom fram strax före 15-tiden & vi stannade bara en gång vid Gävlebro för att tanka & kissa.

(Jag måste säga hur stolt jag var över mig själv att vi kom så långt innan jag måste kissa,

för annars kommer vi knappt till Njurunda   )


Vi hjälpte till att duka & piffa till lokalen innan det var dax att piffa upp oss själva

inför festligheterna.


Det bjöds på champagne, festbuffé, vin & Melodifestivalfinal & massa skratt.

Riktigt trevligt & roligt!

Synd bara att Yohio inte vann, men jag kan säga att vi var stolta som Sundsvallbor

i Storvretagänget!!


På söndagen vaknade jag & mådde hyfsat bra för att vara mig.

Fick som en riktigt "hotellfrukost" av värdparet innan vi packade ihop för utforska lite

affärer innan vi skulle åka hem.

Vi åkte till Fullerö Handel för att titta lite, finns så fina saker där, sånt som jag bara älskar!!

(det blev en liten gunghäst & en rostig ljusstake!)

Blev även en vända till Gränbycentrum för att fika lite innan vi åkte.

Mumsigt med varm choklad & Briemacka!!


Vi blev 3 som åkte hem,

vi tog & packade in Kicki oxå (Anettes moster) in i bilen så hon skulle slippa

sitta på en buss i flera extra timmar.

Trevligt med sällskap!!


TACK,

Anette & Tomas för en trevlig helg!!

  


       


Nu är det måndag igen & ny vecka & med nya upplevelser!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards