ameliespyssel

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Amelie - 3 mars 2013 20:37

Gokväll alla fina!

Idag har det varit en sån där dag när man bara ÄR!

Vaknade jättetidigt men det måste man ju när man ska åka Vasaloppet .....
Det blev frukost i sängen & sedan var det så jobbigt att åka så jag somnade om ;)
Jag sov sådär skönt som jag inte har gjort på länge ....... härligt!!

Sedan tog vi en promenad med svärmor för att möta upp Mats som hade gått iväg tidigare, så det blev en runda runt Gärdehov!

Rasmus följde med farmor hem så vi fick lite barnfritt & då så klart blev det middag i soffan med film (tummen opp). Vi såg "Bitchkram" ........ lite roligt att den utspelar sig här i Sundsvall & vi tyckte att den var hyfsad (flera av de uppstoppade djuren kommer från Skönsbergsskola oxå) =)

Nä, nu ska jag ta hand om min ångest & titta lite mera på TV:n!

PS!
Jo, vi måste hålla tummarna så att Daniel & Angelica får sälja huset till det trevliga paret som kom på visningen idag!! DS!

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards