ameliespyssel

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Amelie - 19 mars 2013 21:00

Hej alla glada!!
Nu är jag framme & jag har nästan blåst bort .......... än så länge har vi inte fått någon snö som tur är!
Det var lite jobbigt att landa med planet i alla stormbyar men vad gör det när MELISSA kom & hämtade Faster ( trodde att hon skulle vara på förskolan nämligen ) så jag blev VÄLDIGT glad <3
Efter en stund blev det full fart med att busa, läsa böcker & bara njuta! =)

Idag blev det en sväng på "VälaCentrum" (typ BC, fast ännu större), städat för husvisning, hämtat Melissa på förskolan, varit till Ödåkra & fikat & sedan hem igen & åt Angelicas goda Kalops =)
Har nu ikväll badat Melissa, fast jag satt bredvid henne så var jag nästan lika blöt som henne men det är ju inte så konstigt efter alla hopp & plask & "simma" i badbaljan =)
Fick även sova ner busfröet som faktiskt somnade tillslut <3

Sitter nu i soffan & "lillebror" kom med ett glas vin ........... tackar!!
Medans jag sitter här så kuckelluras det i köket ........... det vankas bak tror jag, kanske någon som fyller år i morgon ;) Hihihihi!!

Alltså, jag njuter för fullt!

Over and out från Skåne .........
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards