ameliespyssel

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Amelie - 3 maj 2013 22:00

Hej på er!!


För några helger sedan så var vi & beställde en ny spis!


Jag hade några saker som jag måste ha på min nya spis,

men när man gick runt & kollade alla spisar (& det fanns ju bara inte en)

så ändrade jag min önskelista hela tiden.


Men vi är imponerad över oss själv att vi kunde bestämma oss BARA på några timmar!!


Idag fick vi SMS från affären att den hade kommit

så Mats fick åka & hämta hem den.


Så nu har jag äntligen en ny, enkel spis med inga krussiduller på

där fett kan samlas & med häll ................... härligt!!


 


Att man kan bli glad av en spis, som man har betalat (inte vunnit)

& inte som har allt man ville ha igentligen ..........

men NÖJD är jag!


KRAM    


Av Amelie - 3 maj 2013 12:00

Goddag!!


Igår blev det ett litet pyssel med hönsnät!


Jag har ju köpt ett gammalt fönster på loppis förra året som det fattades en glasruta av tre,

men det blev ju perfekt att sätta in hönsnät där ;)


 


Sedan har ju mina växthus blivit klara oxå,

så nu har den ena fått kommit ut på väggen.


 


Annars tvättar jag men jag tror att jag kommer att sätta mig

ute på altanen med en bok mellan maskinerna ska bli klara,

för idag har jag riktigt varmt där!

 


  


KRAM    






Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards