ameliespyssel

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Amelie - 14 maj 2013 21:00

Go´kväll!!


Fick lite energi på eftermiddagen så jag började att städa lite!

Men så kom jag till min hörna/vägg i vardagsrummet,

så då började jag att möblera om lite bland mina favoriter.


Mina favoriter är saker som jag "bara blir kär i" & har en speciell plats

i vardagsrummet, så det blir en härlig röra av massa olika saker.

Vissa favoriter tillhör Friggan men brukar få komma hem till stan på vintern.


Mina nyinköpta pelargoner hamnade oxå där

eftersom det är så kallt ute fortfarande .............



     



KRAM    

Av Amelie - 14 maj 2013 12:47

Hej hopp!!


Idag händer det inte så mycket, känner mig väldigt trött ..............


MEN det har hänt lite med kroppen iallafall   


Jag har gått ner 4,2 kg & minskat kroppen med 7 cm sammanlagt!!

( på 5 veckor)


Heja mig!!


KRAM    

Av Amelie - 14 maj 2013 10:30

Hejsan!!


I onsdags for vi till stugan för en lång, ledig helg!


Vädret har ju inte varit det bästa men regnet kom oftast på natten

& in på förmiddagen ................ så vi var ute på eftermiddag & kväll.

Men skönast var det ju inne i stugan med 27 grader!


Rasse har satt upp studsmattan,

så han har hoppat hela helgen som en tok!


 


Mats har varit ute & snickrat hela tiden

& byggt en altan med bro till bastun ........... även grävt där polen ska stå!

 

 

 

Jag själv har krattat, krattat & krattat!

(fast som viktväktare så är det superbra, för jag har samlat på mig massa extra points)

 

Har även varit på Medelpads Trädgårdsmässa,

som HAR varit jättebra. Men i år var det mindre med blommor & hantverk,

sånt som man vill ha mycket av ........... så jag blev besviken igen!

Men det blev en rostig & fin ljuskrona till min samling!

 

   

 

Det har varit riktigt skönt!

 

KRAM   

 

 

 

  

 

 

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards