ameliespyssel

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Amelie - 20 maj 2013 11:15

God måndag på er!!


Men vilken helg det har varit .............. har känts som SOMMAR   


Vi for till stugan redan på fredagen!


Tidigare på dagen så hade vi tagit

farväl till våran kära Kurt, så det var skönt

att få träffas efteråt & prata lite så hela släkten

träffades & grillade hamburgare där.

Trevligt!!


  



Vi har inte bara solat i helgen .........

Mats har målat bastun en gång till, pappa har grävt där polen skulle stå,

vi har hjälpts åt att sätta ihop polen & fyllt på med vatten, tömt & gjort ren dammen

& fyllt på med nytt vatten så fiskarna kan flytta dit snart, jag har städat ur växthuset,

rensat i rabatterna, klippt mats, pappa & svärfar & firat svärmors födelsedag.

En hel del blev det!


Här kommer det lite bilder:


         


KRAM    



Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards