ameliespyssel

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Amelie - 16 maj 2013 21:45

Go´kväll i stugan!!


Idag så for jag till Ljungaverk för att hämta potatislådor, en pappa & en hund!

Det gick väldans bra, för allt fick plats ...........

även det som tillkom, ett fönster, gula hallonskott & några soppslevar.

   


Snälla Eva hade fixat 2st potatislådor till mig ........

(herregud att man kan bli glad för några gamla, smutsiga trälådor, men sån är JAG)


Jag blev helt salig när jag kom till henne, vilket härligt ställe att bo på.

Ljungan som rinner alldeles bakom husknuten ......... en egen oas!

Sedan alla gömmor hon hade, jag blev alldeles stollig ......... jag är fortfarande väldigt tacksam!

 


Efter jag hade stoppat in allt i bilen så for vi (pappa & jag) en sväng till

Erikshjälpen i Fränsta, vilka fina lokaler de har fått!

Men jag hittade mina soppslevar som jag ville ha, nu ska det bara planteras i dom

& hängas upp på väggen!


Min sambo bara skakade på huvudet när jag kom hem med fulla bilen ..........


 



 


Det jag saknar mest från Ljungaverk är forsen, alltså gå/sitta nere vid Ljungan &

lyssna på det rogivande ljudet från vattnet & bara VARA!


KRAM    



Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards