ameliespyssel

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Amelie - 6 oktober 2012 23:45

Go´kväll!!

(eller go´natt)


Har sagt det förr & säger det igen ..........

HERREGUD vad veckorna går fort!!


Denna vecka har jag varit & tränat (första gången på 3 veckor),

det kändes skönt men ändå ett erkännande att jag oxå är en jojjotränare!!   

Har även haft brandutbildning på jobbet, det var nyttigt men jag blir

 mera rädd än vad jag redan är med ELD, har en väldans respekt för den för jag vet vad som kan hända.

Fick prova på brandsläckare, brandslang & släcka brinnande kläder på en docka så det var

väldans nyttigt men lite otäckt.

Äntligen har jag fått mitt Diplom för allt mitt jobb med PIM,

det var oxå en skön känsla   


Annars har det varit lugnt, legat tidigt för jag har varit helt slut.

Mats har varit hemma med feber, ont i hela kroppen & nu har jag sen fredags eftermiddag

oxå haft ont i halsen ........... usch det bådar inte gott!!!!


Idag for vi till min kära lilla pappsen & till ett väldans regnigt Ljungaverk.

Vi var & tände ljus på mammas grav, gjorde god mat & firat pappa som har fyllt år .......

en skön lördag.

När vi åkte ner lyssnade vi på skivan med "Stiftelsen"

& då blev det den här: "Vart jag än går"

Synd att det regnade bara & man inte fick se Ljungaverk i solsken!!


KRAM & GO´NATT   




Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards