ameliespyssel

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Amelie - 20 oktober 2012 20:11

Hejsan igen!!


Mamma har pysslat & Rassel nöjd!


   


KRAM    

Av Amelie - 20 oktober 2012 19:30

Hejsan!!


Idag har jag äntligen städat ute på min altan!

Har plockat bort dynor, mattan, tagit reda på mina gladioluslökar & lagt ner dom i sand för att kunna

återanvända dom nästa sommar. Sopat, snurrat in flera växter i bubbelplast, satt opp mina vinterlampor i stegen, möblerat om & gjort väldans fint om jag får säga det själv   


            


Är så nöjd att jag har fått blomknoppar på min Julros, det ska bli så spännande & se om

jag får den att blomma oxå. Har även lindat in den i bubbelplast & ställt den i en annan större kruka &

satt mossa runt om kring den. Håll tummarna!!

 

 

 

Har även fått främmande av min pappsen & Gun (faster),

de hade varit ner & handlat, så de fick lite fika innan de for hem igen.

Det blev en bra paus i allt städandet,

för det har även blivit dammat på insidan!

 

KRAM    

 

 

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards