ameliespyssel

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Amelie - 26 oktober 2012 19:36

Go'kväll!!
Nu är vi nyklippta både jag & Rassel ............. skönt!!
Vi var väldigt nervösa innan vi kom fram, tänkte ringa & avboka för det var så halt & slirigt på vägen =S
Men vi kom fram med andan i halsen, för att börja gruva sig för hemfärden för då måste jag ner för en backe, hur jag än tar för väg .......... men hem kom vi oxå!!

Sitter nu & tar ett glas vin & funderar på ett bad (undra hur länge han ska sitta där han som badar nu?) eller om det blir en dusch, det är frågan! För sedan måste jag sticka klart mössan ...........

KRAM ?

Av Amelie - 26 oktober 2012 15:16

Tjenis!!
Jag blir så glad när det snöar eller som jag sa när jag var liten ...... snörar!
Slutade tidigt idag & det var så skönt att gå hem. Satte mig i soffan & tittade i min nya tidning & åt lite skumtomtar & bara myste en stund! Sedan kom det 3 galningar hem ..........
Skulle vara chaufför ikväll men jag tror inte hon vill åka med mig som fortfarande har sommardäck på ............ det ska bli intressant att bara komma fram till frisören sen =/
för både jag & Rassel ska klippa oss idag!
Måste se fin ut för imorn ska jag ju på fest & gå ut på krogen ............... det ska bli roligt för nu var det väldans länge sen sist.

KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards