ameliespyssel

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Amelie - 13 oktober 2012 21:00

Hejsan svejsan!!


Idag for vi till Friggesund för att gratta Gertrud som fyller 97 år!

( Mats farmor)


 


Tänk att nästan vara 100 år

& sett alla förändringar & det har ju hänt en hel del sen 1915.

Då är det helt OK att vara lite virrig & glömma bort vilken man är & så.


Det jag funderar på är om man ska krama henne. För henne har jag blivit en främling & tänk om

främmande människor kommer fram till mig & kramas & pratar med mig som om de kände mig ....... det skulle kännas väldans konstigt!!

Men då sa min kära pappsen; - Lova mig att alltid kramas med mig fast jag inte kommer ihåg vem du är,

då är det kanske jag behöver det mest!

Det lät väldigt bra tycker jag ........ så om jag tappar minnet helt

(som det känns är det inte långt ifrån att jag gör), så lova mig oxå att alltid krama mig!


    


Dagen har annars erbjudits med god mat & fika, lek mellan kusiner & tremänningar

& trevligt sällskap.


Här kommer det bilder!


                       


Ha en fortsatt trevlig kväll & en skål från mig!!


KRAM    















Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards