ameliespyssel

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Amelie - 12 oktober 2012 20:15

Tjingeling!!


Är fortfarande helt slut i kroppen men är på bättringsvägen!!


Idag har jag äntligen

PYSSLAT!!!


Barrikaderade mig i vardagsrummet med en kopp kaffe & sedan satte jag igång.

Det blev ett födelsedagskort & 6st vinflaska-kort ........

blev jättenöjd.

Herregud vad grejor jag har, det var saker överallt ..........


 

& jag hade även utspritt på sängen!!


Här kommer mina alster!!


   


       

Har provat mina nya stämplar & de funkade bra men

var lite svårt att trycka bokstäverna jämt ........


Blev lite stolt när jag var på Panduro & frågade vilka tuschpennor jag skulle använda

till mitt födelsedagskort (så färgen inte breder ut sig) så sa hon;

-Eftersom du har använt stämpel så fungerar dom här!

Hihi, då var jag tvungen att säga att jag har ritat den själv ........

man blir alltid glad av lite beröm   


Nu sitter Mats & jag med TV som sällskap

& Rassel är på kalas som började med middag på BiteLine & avslutas i Sporthallen

med att titta på "Dragon"-matchen!! Inte dumt på en fredagskväll ............



KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards