ameliespyssel

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Gott & Blandat!!

Av Amelie - 14 mars 2013 19:30

Go´kväll!!


Måste berätta om gårdagens seans!


Jag fick påhälsning av en tant igen som kunde berätta allt om mig igen.

Allt stämde ju in som vanligt & även småsaker som att jag inte har berättat om för någon,

hur kan de veta sådant om mig ........ coolt!!


Tanten var 1,65 m lång med rock/klänning på sig, fick ont i huvudet & yr när hon dog

& hade katter runt omkring sig, helst en vit katt med lite svart.

Namnet Agnes nämndes & trodde hon fanns på pappas sida.


Vi fick prova på med energiöverföring & där fick jag oxå en läcker upplevelse.

Vi var 2 som satt i mitten på stolar medans de andra stod runt omkring oss & höll varandra i händerna.

Innan hade de kommit överens om vilken känsla/tanke/energi de skulle överföra till oss,

först trodde jag att jag inbillade mig att mina händer ville fara uppåt.

Men när Erikas händer ville samma sak så förstod vi varför ........... de killade oss på magen!

Inte konstigt att mina händer ville försvara mig ;)

Hahahaha, skitcoolt!!!


Det blev oxå en meditationsresa med olika djur som kunde ha svar på våra inre frågor/funderingar

eller hur vi är som personer .......... på mig blev det klockrent & det jag behövde höra!

Fick även prova på med energiflöde hos oss själva & mot varandra,

det kändes lite olika på oss alla men hos mig blev det stickningar & blåst i mina händer.

Vilken MAGISK kväll!!


Hemma blev det inte så magiskt ............. Rassel fick tandvärk!!

USCH, stackarn .......... han har knappt sovit något i natt.

Så i dag fick han vara hemma & vi fixade en tid hos tandläkaren som i sin tur hittade ett hål!


 


Nu är det lagat & han var så duktig!!  


Jag har även varit iväg & tränat på löpbandet igen.

Skönt att komma iväg på förmiddagen så har man det gjort ........... är så stolt över mig själv!!


  


KRAM    










 
 
Eva

Eva

16 mars 2013 09:52

Ååååh, så spännande!!
Vart var du på seans där du fick testa olika saker? :)

KRAM

http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Amelie

16 mars 2013 21:10

Vi hade bokat en egen med 10 personer, tror hon heter Maria Lehto. Den här gången hade vi det i Ede, annars har vi varit i stan för det mesta =)
Det har blivit ca 250kr/person!!

KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie - 20 juli 2015 09:46

Go'morron!! Ja, undra vart sommaren & solen har tagit vägen, kliver in på min 3:e vecka nu med semester! Har haft det väldigt skönt hittills i allafall å längtar nu till fredag när jag & Rasmus åker ner till Skåne =) Hade lite "jobbig dag" igår s...

Av Amelie - 5 juli 2015 19:06


Hej!! Ja, tänk nu är det sommar & jag har äntligen semester! Tiden går så fort nu för tiden så man knappt hänger med ibland ....... Men lite pyssel blev det idag iallafall =) Mitt gamla älghorn fick ändra färg så det passar bättre mitt vardags...

Av Amelie - 21 juni 2015 21:50

Hejsan! Nu var det länge sedan jag lade ut något här men det har hänt mycket i mitt liv som har vänt upp & ner på min tillvaro! Men nu känns det som att jag är på gång igen & så är det ju snart semester ;) Har sett på Youtube att de gör vaser a...

Av Amelie - 9 oktober 2014 22:28


Go'kväll!! Idag slutade jag tidigt & har sedan haft en "baravaradag" ........... fixat småsaker, varit på Erikshjälpen & tagit ett 2-timmarsbad =) Sedan efter ha laddat batterierna med bra musik så kom jag igång med lite pyssel!! Det blev ängl...

Av Amelie - 28 september 2014 20:05

Hejsan!! Nu var det länge sedan jag skrev här & lade ut mina pysselsaker. Men jag blev lite sugen idag att dela med mig av mitt höstfix ute på altanen, det blev ett tema med "kafferep"!! Blev sååååå nöjd med min lönnlöv- & syrenblads tårta, ...

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards