ameliespyssel

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Amelie - 3 mars 2012 18:04


 

Idag for vi till min lilla pappsen & hälsade på!

Har varit väldigt härligt väder med massa sol, plusgrader & fågelkvitter.


Det var länge sedan jag tog en runda runt Hussborg men idag blev det en  

Riktigt skönt men så HALT så det blev lite svårt att hålla tempot.

Gick även förbi där min "moffa" bodde & min gamla lägenhet för att kolla lite,

vad litet det ser ut nu men upplevde så STORT när jag var mindre .


Till middag blev det GRILLAT ..........

å va gott det var     lite sommarfeelings kom fram!!


Här kommer det bilder från Ljungaverk!!


                 


Nu ska vi åka hem & mysa ner oss i soffan,

tror att det blir ett glas vin oxå.


Ha en fortsatt trevlig kväll!


KRAM    

Av Amelie - 3 mars 2012 13:18



 


DAGAR KVAR!!


Har pratat lite Fasters Underbara, min längtan är så stor nu .......

men snart, snart är vi där  


Just nu är vi i underbara Ljungaverk & solen skiner!!

HÄRLIGT!!



KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards